1402-08-06 توسط مدیر سایت

رادیولوژی به آور طرف قرارداد با بیمه ها

سلام تو این مقاله میخوام شمارو با رادیولوژی به آور طرف قرار داد با بیمه های پایه و بیمه های تکمیلی(در آینده خیلی نزدیک) آشنا کنم!

رادیولوژی به آور

 

این مرکز، مرکزی تازه تاسیس در محدوده جیحون می باشد که دسترسی خیلی نزدیکی از طرف خیابان های اطراف از جمله،خیابان 16 متری امیری(خیابان سبحانی)،خیابان 30 متری جی،خیابان خوش،خیابان رنجبر،خیابان کمیل،خیابان رودکی،خیابان کارون،خیابان امام خمینی و خیابان قزوین دارد و در کل تمامی اهالی این مناطق میتوانند از خدمات رادیولوژی و سونوگرافی این مرکز استفاده کنند.

بروشور مرکز رادیولوژی و سونوگرافی به آور

 

دستگاه های دیجیتال به آور

سیستم ها و دستگاه های این مرکز کاملا دیجیتال بوده و میتوانید با خیال راحت گرافی هایی که پزشک برایتان نوشته را در این مرکز انجام دهید.

 

انواع دستگاه های رادیولوژی این مرکز

این مرکز دارای دستگاه های رادیولوژی جهت عکس دندان و همین طور عکس اندام می باشد.

 

دستگاه opg دندان به آور

دستگاه opg یا عکس دندان این مرکز کاملا دیجیتال می باشد. برند این دستگاه PLANMECA و از بهترین دستگاه های رادیولوژی موجود در منطفه می باشد.این دستگاه توانایی انجام عکس های OPG و CEPHALOMETRY را دارا می باشد و شما می توانید جهت انجام ارتودنسی از این دستگاه جهت تصویربرداری دندان ها استفاده کنید.

 

دستگاه پانورگس و سفالومتری به آور

 

 

دستگاه-رادیولوژی-اندام-به-آور

 

طرف قرارداد با بیمه ها

کلیه بیمه های پایه از جمله تامین اجتماعی،بیمه سلامت(خدمات درمانی،کارکنان دولت،سایر اقشار) و نیروهای مسلح و کلیه بانک ها در این مرکز شامل قرارداد می باشند

همچنین تا چند هفته آینده قرار داد بیمه های تکمیلی این مرکز تایید شده و شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای و بدون پرداخت هیچ هزینه فرانشیزی از خدمات رادیولوژی به اور استفاده نمایید.

مشاهده نوشته
رادیولوژی شکوفه مرکز طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی

دارای پرسنل مجرب

پرسنل رادیولوزی این مرکز شامل کارشناس رادیولوژی،پزشک رادیولوژیست و منشی مرکز می باشد.

خدمات انجام گرافی های این مرکز توسط کارشناس رادیولوژی مجرب فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام می شود و شما میتوانید با خیال کاملا آسوده تمام مراحل بعدی انجام گرافی را به ما بسپارین.

 

هزینه انجام رادیولوژی OPG

قیمت و هزینه انجام رادیولوژی از دندان یا OPG طبق تعرفه اعلامی وزارت بهداشت در سال 1402 می باشد. هزینه رادیولوژی در این مرکز بدون هزار تومان تغییر یعنی هزینه آزاد 186 هزار تومان و با بیمه های پایه 147 هزار تومان می باشد.

در صورتی که بیشتر مراکز اطراف هزینه این حدود 30 درصد بیشتر از تعرفه از بیمار می گیرند که خب ما همیشه طرفدار بیمار هستیم!

هزینه تصویربرداری CEPHALOMETY نیز همین مقدار می باشد

 

هزینه انجام رادیولوژی های دیگر

بیشتزین عکس دریافتی در مراکز معمولا عکس OPG هستش که قیمت خدمتتون اعلام شد. بخاطر زیاد بودن اسامی رادیولوژی های دیگر شامل رادیولوژی زانو،کمر،لگن و… شما میتوانید جهت دریافت قیمت رادیولوژی های اندام با ما تماس بگیرین.

البته خیالتان راحت کل خدمات رادیولوژی تو این مرکز طبق تعرفه اعلامی وزارت بهداشت می باشد.

جهت انجام رادیولوزی در منزل هم میتوانید با مدیکال هوم تماس گرفته و هزینه رادیولوزی در منزل را جویا شوید!

جهت هرگونه سوال و یا آشنایی کامل از این مجموعه:

می توانید همه روزه از ساعت 11 صبح تا 8 شب با شماره های 09224523789 و 55797626-021 تماس حاصل نمایید.

درباره علیرضا غفاری
طراح سایت و برنامه نویس، نویسنده سایت خدمات پزشکی در منزل مدیکال هوم، کارشناس رادیولوژی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *